Τρίτη, 06 Νοέμβριος 2012 00:00

Breaking the Ice. Μια ιστορία αγάπης, δυο παίκτες.

Γράφτηκε από 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Το Breaking the Ice είναι ένα RPG για δυο παίκτες που δεν χρειάζεται προετοιμασία (αρκεί ένας να γνωρίζει τους λιγοστούς κανόνες) και θα διαρκέσει περίπου 3 ώρες.

 

20120915-234032.jpg

Με λίγα λόγια:
Στην πορεία του παιχνιδιού θα φτιάξουμε χαρακτήρες οι οποίοι με την βοήθεια εξάπλευρων θα συναντηθούν στα τρία πρώτα τους ραντεβού. Στο τέλος του τρίτου ραντεβού ανάλογα με το πόσα compatibilities και attraction levels καταφέραμε να δημιουργήσουμε θα αποφασίσουμε εάν οι χαρακτήρες μας είναι πλασμένοι ο ένας για τον άλλον ή όχι

Μα πρώτα πρέπει να αποφασίσουμε τι είδος θα είναι η ιστορία μας και αν υπάρχει περίπτωση να είναι ακατάλληλη:
Το ευκολότερο είδος φυσικά είναι ρομαντική κομεντί, σκέψου Jennifer Aniston και Ben Stiller, που το πολύ πολύ να είναι PG-13. Και αυτό προτείνω για το πρώτο παιχνίδι, κάτι οικείο και απλό.

Είσαι ένας παλιοχαρακτήρας:
Μετά θα φτιάξουμε τον χαρακτήρα μας. Θα δούμε τι μας κάνει να διαφέρουμε εμάς τους δυο σαν παίκτες και θα το ανταλλάξουμε (switch είναι ο όρος στο παιχνίδι). Αν είμαι εγώ άντρας και εσύ γυναίκα, στην πραγματική ζωή, τότε ο χαρακτήρας μου θα είναι γυναίκα και ο δικός σου άντρας. ‘Η αν εγώ είμαι geek και εσύ είσαι χίπης οι χαρακτήρες μας θα είναι τα αντίθετα.

Ε, ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Μετά θα διαλέξουμε το αγαπημένο χρώμα του χαρακτήρα μας και πάνω σε αυτήν την επιλογή θα κάνουμε brainstorming για να αποφασίσουμε τα χαρακτηριστικά μας (traits είναι ο όρος στο παιχνίδι). Θα αποκτήσουμε περίπου πέντε traits ο καθένας. Για παράδειγμα: οδηγώ γρήγορα, έχω σκύλο, σπουδάζω λογιστής, ζω με τους γονείς μου.

Πως σε λένε:
Διάλεξε όνομα!

Σε κάθε ιστορία υπάρχει ένα εμπόδιο:
Μετά διαλέγουμε ποια θα είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζει ο χαρακτήρας μας. Με τι συγκρούεται καθημερινά; Για παράδειγμα (και εδώ μπορούμε να αντλήσουμε έμπνευση από μερικές ταινίες του είδους που έχουμε δει): είναι παρθένος, έχει σπασμένο πόδι, έχει ένα ζηλιάρη πρώην κτλ Διάλεξε κάτι που να σε εμπνέει και είναι διασκεδαστικό. Όπως και στις ταινίες, μεγάλο μέρος του παιχνιδιού στηρίζεται στην προσωπική πάλη του κάθε χαρακτήρα.

Πω, πω, τα πρώτα ραντεβού μπορούν να είναι τόσο αγχωτικά γι'αυτό δεν θα σε πρήξω με λεπτομέρειες:
Ξεκινάμε το παιχνίδι και είναι ο πρώτος γύρος, κάθε γύρος είναι μια σκηνή συνήθως. Πρώτα θα αποφασίσουμε ποιος θα είναι ο active player και ποιος ο guide. Στον επόμενο γύρο/σκηνή θα αλλάξουμε.

1. Σαν Active Player ξεκινώ περιγράφοντας την σκηνή που βρίσκονται οι χαρακτήρες. Έξω από ένα μπαρ.

2. Περιγράφω πως πέρασε ο χρόνος από τον προηγούμενο γύρο αλλά φυσικά όχι στην πρώτη σκηνή. (πχ αν ήταν η δεύτερη σκηνή που εσύ θα είσαι ο active player μπορεί να έλεγες ''από το μπαρ βρήκαμε εύκολα ταξί για το σπίτι μου'' καθώς αποφάσισες ότι η 2η σκηνή θα εξελιχτεί στο διαμέρισμα του χαρακτήρα σου)

3. Διηγούμαι λοιπόν την ιστορία, τα θετικά και αρνητικά γεγονότα που συνέβησαν στους χαρακτήρες μας. Και εσύ σαν guide με βοηθάς σε αυτό παίζοντας τον χαρακτήρα σου, βοηθώντας με στην διήγηση με ιδέες και ερωτήσεις και μου απονέμεις ζάρια τα οποία θα τα ρίξω όταν μαζέψω τέσσερα.
Μου δίνεις ένα ζάρι όταν ο χαρακτήρας μου κάνει κάτι που θα μας φέρει πιο κοντά. Έφερα λουλούδια στο πρώτο ραντεβού. Μπορεί αν θες να μου απονείμεις ένα ζάρι.
Ένα άλλος τρόπος για να μαζέψω ζάρια είναι χρησιμοποιώντας τα traits μου. Έχω πάρει το σκύλο μου από τον μπάρμαν ο οποίος όταν με βλέπει μας κερνά δυο ποτά. Κερδίζω και άλλο ζάρι.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω και το conflict του χαρακτήρα μου. Δυο θαμώνες βλέποντας το σπασμένο μου πόδι μας έδωσαν αμέσως το τραπέζι τους. Κερδίζω και τρίτο ζάρι.
Επίσης αν μου προτείνεις κάτι και το προσθέσω στην ιστορία, όπως ότι μόλις μπήκε ο ζηλιάρης πρώην σου θα κερδίσω και το τέταρτο μου ζάρι.

Ρίχνοντας τα ζάρια:
Όταν μαζέψω 4+ ζάρια μπορώ να τα ρίξω. Κάθε 5 και 6 είναι επιτυχία. Για κάθε τρεις επιτυχίες μπορώ να αυξήσω το attraction level μεταξύ μας και να διηγηθούμε πως συνέβηκε. Για κάθε τέσσερις επιτυχίες μπορώ να προσθέσω ένα compatibility στους χαρακτήρες μας. Αν αποτύχω στη ριξιά τότε θα διηγηθούμε τι έγινε και ξενερώσαμε! Μετά τελειώνει η σειρά μου και γίνεσαι εσύ ο active player. Και συνεχίζουμε ακόμα λίγο (μια με το πολύ τρεις σκηνές) μέχρι να τελειώσει το πρώτο από τα τρία ραντεβού.

Τρίτη και φαρμακερή:
Στο τέλος του τρίτου ραντεβού αναλόγως το επίπεδο του attraction που έχουμε επιτύχει και το πόσα compatibilities προστέθηκαν ανάμεσα μας θα διηγηθούμε πως εξελίσσεται η σχέση μας μετά τους τίτλους τέλους της ταινίας.
Αυτό το κάνουμε απαντώντας σε τρεις ερωτήσεις.

Συνεχίζουμε να βρισκόμαστε μετά το τρίτο ραντεβού;

Πότε ο χαρακτήρας μου ερωτεύτηκε τον δικό σου;

Τι πιθανότητες υπάρχουν να μείνουμε μαζί για πάντα;

Όταν απαντήσουμε και στα τρία το παιχνίδι τελειώνει. Ελπίζω να σου άρεσε!

Αυτό είναι το φύλλο χαρακτήρα που χρησιμοποιήσαμε με την γυναίκα μου όταν παίξαμε το μοναδικό μας σέσσιον σε μια επέτειο γάμου. Μπορείτε να μαντέψετε τι απέγινε?

Στα συν είναι πως φτιάχνεις μια καταπληκτική ιστορία και είναι τόσο δημιουργικό που είναι ανατριχιαστικό. Στα μείον ότι είναι εξαντλητικό, τουλάχιστον την πρώτη φορά, τελειώνεις το παιχνίδι και το μυαλό σου έχει καεί από τον αυτοσχεδιασμό. Άλλα μου έχει μείνει αξέχαστο.

ΥΓ
Το Breaking the Ice ανήκει στη τριλογία της designer Emily Care Boss, Three Quick Games about the Human Heart. Τα άλλα δυο είναι τα Shooting the Moon και Under my Skin.