Παρασκευή, 21 Ιούνιος 2013 00:00

the First of our Next Days

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Ήταν μια μέρα με Dungeon και Dragon όπου καμιά 20αριά παίχτες-ήρωες εισέβαλαν σε ένα dungeon (με δράκο) και συνεργάστηκαν για να φέρουν εις πέρας μια κοινή αποστολή. Με αφορμή το event που πρότεινε η Wizards στα καταστήματα των αντιπροσώπων της σε όλο τον κόσμο, τέσσερις συντροφιές σε ισάριθμα τραπέζια, το καθένα με τον δικό του Dungeon Master, υπό την στέγη της Κάισσας Αμαρουσίου, έπαιξαν μια μικρή περιπέτεια D&D σε μια εκδήλωση που τελειώνοντας φάνηκε να αφήνει μάλλον γλυκιά γεύση σε όλους και με την D&D next να δείχνει ότι... ίσως... μπορεί να αγκαλιάσει όλους τους D&D παίχτες!

 

 

Τι ήταν η μέρα εκείνη

 Για να διασκεδάσουν οι λάτρεις του D&D, αλλά και για να γίνουν γνωστές οι νέες κυκλοφορίες, γίνεται μια γιορτή παιχνιδιού σε όλο τον κόσμο. Η νέα κυκλοφορία στην συγκεκριμένη περίπτωση φυσικά είναι η καινούργια έκδοση του παιχνιδιού που φέρει το όνομα D&D next. Έτσι γράφτηκε μια περιπέτεια D&D next με τίτλο “Vault of the Dracolich” που ήταν για πολλά τραπέζια παιχτών οι οποίοι θα έπρεπε να συνεργαστούν.

 Μας άρεσε πολύ σαν ιδέα και σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ωραία να οργανωθεί κάτι τέτοιο. Η Κάισσα Αμαρουσίου, σαν πιο κοντινή μας, πάντα ήταν για πολλούς από εμάς ένα φιλόξενο μέρος για αγορές και παιχνίδι. Έτσι παρουσιαστήκαμε εκεί ως εθελοντές Dungeon Masters ώστε να γίνει πραγματικότητα μια τέτοια εκδήλωση για τους φίλους του D&D. «Και ξέρεις τι θα ήταν κουλ;» Λέω στην κίτρινη DM. «Να πλέξεις ένα Dracolich και στο τέλος να το κερδίσει ένας με κλήρωση!»

 

Μέχρι να πάρουμε τα υλικά...

 Περιμέναμε. Και διαβάζαμε τα τελευταία πακετάκια της D&D next. (Αν θέλεις πας εδώ www.dndnext.com γράφεσαι κατεβάζεις και παίζεις) Νομίζω είναι πολύ απλό παιχνίδι η D&D next. Θυμάμαι ότι ξεφύλλισα τα pdf σχετικά γρήγορα. Νομίζω ειδικά για κάποιον που έχει ξαναδιαβάσει κανόνες D&D είναι πολύ εύκολοι στην Next. Το πιο καινούργιο που είδα στα τελευταία πακέτα και δεν είχα προσέξει στα προηγούμενα, ήταν οι κανόνες για εξερεύνηση και ταξίδι μεγάλης απόστασης. Έχει ενδιαφέρον για όποιον θα ήθελε να το χρησιμοποιήσει σαν μηχανισμό. Ναι... και... Περιμέναμε. Είδαμε ότι στο εξωτερικό φυσικά τα υλικά της περιπέτειας είχαν πάει στους ενδιαφερόμενους 1-2 εβδομάδες πριν έρθουν τα δικά μας, τα οποία τελικά...

 ...Ήρθαν στις 4 Ιουνίου (καμιά 10αριά μέρες πριν την εκδήλωση)

***click Νέο Μήνυμα

Κάισσα: «Διονύση έχει έρθει το kit της περιπέτειας. Όποτε θέλεις μπορείς να περάσεις να το πάρεις»

***click «αποστολή»

Και μπαίνω από την πόρτα!

 - !!! Πήρες το μήνυμα;

- Ναι!

- Τώρα το έστειλα...!

- Ήρθα γρήγορα! (αρκετά περιμέναμε)

 - Θα κάτσεις να παίξουμε τίποτα;

- Εεεε... μπα όχι μωρέ θα πάω σπίτι να διαβάσω με ησυχία.

- Πορώθηκες;

- :)

 

Έχει μέσα περιπέτεια!

 

 

Έχει μέσα χάρτη για το τραπέζι!

 

 

Έχει μέσα πιο μεγάλο χάρτη για τον τοίχο και αυτοκόλλητα για να βλέπουν όλοι κάθε στιγμή που είναι η κάθε ομάδα!

 

 

Έχει μέσα και μια τραπουλίτσα... τι είναι αυτό;

Α! Είναι οι NPC’s με οδηγίες παιξίματος ρόλου από πίσω και το background τους για αυτόσχεδιασμό.

 

Έχει και χάρτες για τους παίχτες!

Είναι και καλά ο χάρτης ενός παλιού party και έχει ακόμα επάνω του τις σημειώσεις του κλέφτη εκείνης της ομάδας.

 

 

Και όλα αυτά είναι αρκετά για 3 DM = 3 Τραπέζια!

 Ναι!!! Τι;;;; Αφού μας είχε πει και η ίδια η Wizards – και μάλιστα το είχαμε ζητήσει και εμείς – ότι θα στείλουν 2 Kit! Αφού θα είμαστε 4 τραπέζια!

 Σίγουρα όσοι έχετε φτάσει να διαβάζετε μέχρι εδώ γνωρίζετε από D&D. Και άρα ξέρετε πόσο σημαντικό είναι το intelligence για τους wizards. Ε, η wizards λοιπόν μας έστειλε το δεύτερο πακέτο ώστε να φτάσει *μετά* το event και μάλιστα μας πρότειναν να φωτοτυπήσουμε αυτό που έχουμε ήδη για να παίξουμε σε περισσότερα τραπέζια. 

 

Η Περιπέτεια

(αν πιστεύετε ότι μπορεί να παίξετε κάποτε αυτή την περιπέτεια μπορεί αυτή η ενότητα να σας χαλάσει κάποια έκπληξη)

 Ένας απέθαντος δράκος και οι αιρετικοί λάτρεις του έχουν στην κατοχή τους ένα μαγικό "αντικείμενο-κλειδί" με το οποίο μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε αρχαία ξωτικίσια μάγια και μυστικά που μπορούν να μετατρέψουν αυτόν τον δράκο σε κυρίαρχο του κόσμου. Οι ήρωες πρέπει να ανακτήσουν αυτό το διαμαντένιο μπαστούνι που προστατεύεται στο κέντρο του dungeon από μαγικούς ρούνους. Οι παίχτες χωρίζονται σε 4 τραπέζια με 1 DM το καθένα, εισέρχονται από διαφορετικό σημείο στο dungeon και αρχίζουν να ψάχνουν. Στόχο έχουν να βρουν τα μαγικά αγαλματίδια (αντιστοιχεί ένα σε κάθε ομάδα και είναι το πολύ μέχρι 4) που θα απενεργοποιήσουν τους ρούνους. Ξεκινούν λοιπόν όλοι το ψάξιμο αντιμετωπίζοντας εχθρούς και παγίδες, έχοντας στην κατοχή τους τον χάρτη με τις σημειώσεις ενός party που είχε εισβάλει πιο παλιά στο Dungeon.

 Το γαμάτο είναι ότι οι παίχτες μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους, ακόμα να συναντιούνται στο Dungeon και να κάνουν ανταλλαγές αντικειμένων και πληροφοριών. Η κάθε ομάδα έχει τον αρχηγό της που κρατά σημειώσεις για να συμβουλεύει τις άλλες ομάδες. «Oι τρωγλοδύτες έχουν κόντρα με τους ιερείς! εκμεταλλευτείτε το!» «Το γκόλεμ χρειάζεται μαγικές επιθέσεις! έχετε κάνα αντικείμενο να μας δώσετε;» «Θα πάτε στα undead? Έχουμε ένα scroll protection from undead! τον θέλετε;»

 Ο Δράκος στην αρχή κοιμάται, αλλά όταν οι παίχτες αρχίζουν και κλέβουν αγαλματίδια αρχίζει και στέλνει φαντασματένια είδωλά του σε όλο το Dungeon για να σκοτώσει τους χαρακτήρες τους.

 Διαβάστε αν θέλετε κι άλλα spoilers: Υπάρχουν διάφορες πύλες τηλεμεταφοράς που μπορεί να έρθουν σε δυσλειτουργία και να αλλάξουν δυο ήρωες μέσα στο Dungeon θέση μεταξύ τους με αποτέλεσμα δυο παίχτες να αλλάξουν τραπέζι ακόμα και την ώρα που ο ένας εξερευνά ενώ ο άλλος είναι σε μάχη! Αν πεθάνει ο χαρακτήρας σου μέσα σε αυτό το μαγικό μέρος μπορεί να ξαναζωντανέψει καταραμένος με κάποια συν και κάποια πλην. Όλα αυτά φαίνεται να έκαναν την περιπέτεια πολύ διασκεδαστική.

 Αφού θα έβρισκαν όλοι τα αγαλματίδιά τους θα έπρεπε να βρεθούν στο κέντρο για να απενεργοποιήσουν τις προστασίες του μπαστουνιού να πολεμήσουν με τον δράκο και άλλα απέθαντα πλάσματα.

 Κάθε ομάδα θα μπορούσε να ζήσει μια τελείως διαφορετική εμπειρία. Μπορείς να εξερευνήσεις, να πολεμήσεις, να ξεγελάσεις φρουρούς, να κάνεις ότι μπορείς να φανταστείς. Και αργότερα φάνηκε ότι η D&D next ήταν εκεί για να υποστηρίξει την κάθε σου επιλογή!

 

 

Playtesting - Προετοιμασία

Πριν την ημέρα της εκδήλωσης βρεθήκαμε με τους DM δυο τρεις φορές και παίξαμε την περιπέτεια έχοντας δυο χαρακτήρες ο καθένας και παίζοντας DΜ μια ο ένας μια ο άλλος μια ο παρ’ άλλος.

Ποτέ δεν διαβάσαμε όλοι όλες τις οδηγίες των κανόνων. Όμως ήταν τόσο απλοί που τελικά δεν χρειάστηκε! Μπήκαν όλοι αμέσως στο κλίμα. Συζητήσαμε να έχουμε μια σχετικά κοινή διαχείριση των πραγμάτων και κάναμε πρόβα κυρίως τα δωμάτια που αντιστοιχούσαν στον καθένα. Φοβερό το ότι κάποιοι παίξαμε τα ίδια δωμάτια (διαφορετικές μέρες) δυο και τρεις φορές, κάθε φορά με άλλο τρόπο και πάντα περνάγαμε φανταστικά και ρίχναμε και πολύ γέλιο!

 

Η ίδια η περιπέτεια έχει εύκολη δομή: στην αρχή λέει τα γενικά και μετά πιάνει δωμάτιο δωμάτιο και περιγράφει τι συμβαίνει εκεί.

 Δεν λέει αν πρέπει να έχεις battle-grid, εκτός από την τελευταία μάχη, έτσι αποφασίσαμε, μιας και οι κανόνες ήταν εύκολοι, να παίξουμε ό,τι τυχόν μάχες χρειαστούν χωρίς grid, πλην της τελευταίας. Αυτό πιο πολύ για ταχύτητα καθώς οι μισοί από εμάς είχαμε το άγχος ότι δεν θα μας φτάσει ο χρόνος να τελειώσουμε την περιπέτεια μια λογική ώρα.

 Λίγο πριν το playtesting καταλάβαμε ότι από τους DM που έχουμε στην Αθήνα θα μπορέσουμε να έχουμε μόνο δυο διαθέσιμους! Κρίμα αλλά ευτυχώς βρήκαμε φίλους που μας βοήθησαν και ανέλαβαν ρόλο DM τελευταία στιγμή. Χάλασα πολλές ώρες να μαζέψω κανόνες κλειδιά και όλα τα μαγικά αντικείμενα και τα τέρατα που εμφανίζονται στην περιπέτεια, συμπτυγμένα σε σημειώσεις για εύκολη πρόσβαση για να είναι όλοι όσο πιο άνετα γίνεται.

Οι παίχτες θα είχαν την δυνατότητα να φτιάξουν δικό τους χαρακτήρα αλλά υπήρχαν και έτοιμοι οι εξής: Dwarf Fighter, Dwarf Paladin, Elf Wizard, Elf Ranger, Halfling Rogue, Human Cleric.

 Ήθελα να φτιάξω όμως πολλούς χαρακτήρες γιατί σκεφτόμουν θα ήταν ωραίο οι παίχτες που θα έρθουν εκείνη την ημέρα να έχουν πολλές επιλογές.

Τελευταία στιγμή έσκασε και ένα καινούργιο πακέτο για πρώτη φορά με τις φυλές Gnome, Half-Elf και Half-Orc.

 Οπότε έφτιαξα και τους εξής: Gnome Wizard (illusionist), Half-Elf Druid, Half-Orc Barbarian.

Από κλάσεις τι άλλο δεν έχουμε; A ναι! Φτιάξε και έναν Human Monk να υπάρχει γιατί έτσι.

 

Και επίσης διάφορα άλλα κλασικά: Dwarf Cleric, Human Fighter με greatsword, Human Paladin (blackguard) και Human Rogue (assassin).

Όλοι αυτοί τυπωμένοι επί 4 μαζί με τα ξόρκια τους και έτσι το κάθε τραπέζι θα είχε για τους παίχτες 14 επιλογές χαρακτήρων! «Ωραία» σκέφτηκα και έπεσα για ύπνο στις 5 το πρωί... μετά από πολλές μέρες ξενύχτι για να γίνουν όλα αυτά...

Την ημέρα της εκδήλωσης (Σάββατο 15 Ιουνίου 2013)

Νύσταζα... και ξύπνησα αργά... έχω χρόνο λέω... έχω χρόνο.... ναι έτσι έλεγα επειδή νύσταζα... Αλλά! Τα είχα όλα έτοιμα (εκτός από τις μινιατούρες που ήθελα να πάρω για την τελευταία μάχη) και απλά έπρεπε να τα βάλω σε τσάντες. Ξύπνησα στη 1 το μεσημέρι και άρχισα να τρέχω. Μινιατούρες! Όλες οι φυλές όλες οι κλάσεις άντρες γυναίκες check! Ίδρωσα... 3 η ώρα! Παίρνει πολύ ώρα να βρεις τις μινιατούρες που θες... Πανικός, tokens, μολύβια, εκτυπώσεις ο φάκελος για τον κάθε DM με τα υλικά τους, τσόχες χρωματιστές, την Κόκκινη μπλούζα μου να ταιριάζει με το κόκκινο τραπέζι και άλλα διάφορα... Τι ξέχασα Τι ξέχασα... ότι και να ξέχασα τίποτα δεν ξέχασα, σκεφτόμουν στο αυτοκίνητο τρώγοντας χθεσινή πίτσα στα φανάρια, στο δρόμο για να πάρω την κίτρινη DM από τη δουλειά. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο μου έδειξε και το αναμνηστικό βραβείο του νικητή, έτοιμο! Φύγαμε για Κάισσα!

 

 

Να σου και ο πράσινος DM.

Σκεφτόμασταν πως να βάλουμε τα τραπέζια και ο συντονιστής πρότεινε να είναι κάπως οι DM κοντά για να μιλάμε. Τελικά η κίτρινη DM υλοποίησε την Σταυρωτή Τράπεζα με τέσσερις DM πλάτη και τα τραπέζια τους μπροστά τους

 

πράγμα που βοήθησε στην συνεννόηση των DM όλο το βράδυ.

Πάνω που ήρθε και ο πορτοκαλί DM.

 Άρχισαν να έρχονται οι πρώτοι παίχτες και να μοιράζονται στα τραπέζια. Πολύ εύκολα, με μόνο λίγο συντονισμό από εμάς, οι παίχτες μοιράστηκαν ωραία, είτε ως γνωστοί είτε ηλικιακά είτε ως στυλ παιξίματος, πράγμα που θα δημιουργούσε ωραίες ομάδες συνεργασίας.

Η πράσινη ομάδα χωρίς να συνεννοηθούν φορέσαν όλοι πράσινα!

Ακόμα και το παιδί με την μαύρη μπλούζα είχε στάμπα με πράσινα γράμματα! Έπρεπε να κερδίσουν κάτι αυτοί, δεν σκέφτηκα να τους κάνω ένα δωράκι. Ίσως κανονίσω κάτι αργότερα, όσο το σκέφτομαι.

Επιλογή χαρακτήρων!

Ήταν ωραία που υπήρχαν πολλές επιλογές. Έπαιξαν οι περισσότεροι χαρακτήρες. Μετά το μόνο που είχαν να μάθουν οι παίχτες ήταν λίγο πως να προετοιμάζουν ξόρκια και τα υπόλοιπα τα είπαμε ενώ ξεκινήσαμε να παίζουμε καθώς ήταν πολύ απλά.

Ο Συντονιστής στο ρόλο του Ιμάνι του μάγου καλωσόρισε τους ήρωες που απάντησαν στο κάλεσμά του για βοήθεια και πρότεινε στην κάθε ομάδα να επιλέξει έναν αρχηγό για να επικοινωνεί πληροφορίες με τις άλλες ομάδες και το παιχνίδι ξεκίνησε.

 

Όλες οι ομάδες τηλεμεταφέρθηκαν δίπλα στο Dungeon και όρμησαν μέσα. Ενώ οι δικοί μου παίχτες είχαν πατήσει μια παγίδα, άκουγες από τα άλλα τραπέζια «ΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΛΑΚΟ!!!!» «Ναι! Το απενεργοποιήσατε τελείως» «Υπάρχει και ένα τούνελ με νερό» καθώς η κάθε ομάδα ζούσε την δική της μοναδική στιγμή. Κι όλα αυτά χωρίς να αποσπάται η προσοχή μας από το τραπέζι μας, (είχα μεγάλη περιέργεια πως θα ήταν αυτό). Κι όμως άκουγες περισσότερο τι γινόταν στο δικό σου τραπέζι και χωρίς πρόβλημα, παρότι γύρω έπαιζαν 20 άτομα. Στον χάρτη που είχαμε ψηλά, για να βλέπουν όλοι, παρακολουθούσαμε την πορεία κάθε ομάδας καθώς και ποια δωμάτια έχουν εξερευνηθεί. Όποτε κάθε ομάδα άλλαζε δωμάτιο ο DM έλεγε στον συντονιστή «Μπήκαμε στο 2 δωμάτιο» κ.ο.κ. ώστε να ενημερώνεται ο χάρτης. Που και που οι αρχηγοί σηκώνονταν και ανταλλάζονταν πληροφορίες και αντικείμενα.

 

Η D&D next

Ένα απλούστατο σύστημα. 20 άτομα παίζανε για πρώτη φορά και ξοδέψαμε ελάχιστο έως μηδαμινό χρόνο στην επεξήγηση κανόνων. Σίγουρα βοηθούσε ότι όλοι είχαν ξαναπαίξει D&D αλλά ακόμα και έτσι... σχεδόν καμία επεξήγηση που να πήρε πάνω από 5 δευτερόλεπτα.

 Απλά πράματα. Έξι βασικά χαρακτηριστικά τα οποία χρησιμοποιήσεις για ότι θέλεις να κάνεις και για ότι θέλεις να αποφύγεις. Αν έχεις πλεονέκτημα ρίχνεις δυο ζάρια κρατάς το μεγαλύτερο, αν έχεις μειονέκτημα ρίχνεις δυο ζάρια κρατάς το μικρότερο. Αν είσαι εκπαιδευμένος και έχεις ικανότητα σε κάτι που προσπαθείς να κάνεις τότε προσθέτεις άλλο ένα μικρό ζαράκι στην ζαριά σου. Τα υπόλοιπα είναι ιδιότητες κλάσεων και ξόρκια. Κάτι cover από εδώ κάτι concealment από εκεί, conditions, dying, resting/healing, όλα απλά. Κατά τα άλλα όλα, grapple, trip, ότι θες, ότι μπορείς να φανταστείς είναι απλά checks και «αντι-checks». Τόσο απλά πράματα.

 Τα skills δεν στα δίνει η κλάση σου αλλά το background που θα διαλέξεις (ή το background που θα φτιάξεις μόνος σου με συμφωνία του DM σου).

 Τι μου έχει μείνει από τα skills: είναι σχετικά λίγα (με την καλή έννοια, δεν έχει όπως παλιά intuit direction και innuendo κτλ) αλλά υπάρχουν πολλά διαφορετικά skill γνώσεων. Αλλά γενικά είναι κάπως ελεύθερα. Λες και μπορείς να προσθέσεις δικό σου skill όποτε θέλεις.

 Τα feats είναι προαιρετικά (τα οποία τα παίρνεις από μια γενική εξειδίκευση ή διαλέγεις τα δικά σου πάλι σε συμφωνία με τον DM). Αν δεν θέλει ο DM feats, τότε παίρνεις μόνο αυτά που ίσως σου δίνει η κλάση σου, αν σου δίνει.

 Τι μου έχει μείνει από τα feats: Το charge είναι feat! Και το disarm (που το είχα βάλει στον monk), μου φάνηκε λίγο overpowered αλλά πορωτικά καλό.

 Το αστέρι της D&D next όμως είναι σαφώς το μειονέκτημα/πλεονέκτημα. Εκτός από όταν το λένε οι κανόνες, δίνει πλεονέκτημα ο DM στους παίχτες αν θέλει, αν κάνουν πχ μια καλή περιγραφή, και έτσι ο Barbarian έχει περισσότερες πιθανότητες να πει ένα ωραίο ψέμα κι ας έχει χαμηλό χάρισμα ή κι ας μην έχει το bluff skill «Θέλω το αγαλματίδιο απλά να το γυαλίσω! Είναι προσβολή για τον Θεό σας να το έχετε έτσι σκονισμένο και χρειάζεται ειδικό καθαρισμό!». Ή μπορεί ο DM να δίνει μειονέκτημα αν ο παίχτης κάνει κάτι στο οποίο αντιμετωπίζει δυσκολίες ή γουστάρει ο DM να είναι πιο δύσκολος «Δεν με νοιάζει πως τα λες φίλε μου, είσαι half-orc barbarian δεν σε ακούει κανείς». Οπότε μπορείς να παίξεις το campaign σου όπως θέλεις.

 Γενικώς από ότι είδα και σε ξόρκια παίζει κι άλλες φορές το «ένα μικρό ζαράκι καβάλα στο 20άπλευρο». Φαίνεται να είναι χαρακτηριστικό της D&D next σε σχέση με πριν που το 20άρικο είχε μεγαλύτερη κυριαρχία καθώς είχε το μονοπώλιο στα checks, τα saves και τις επιθέσεις ενώ όλα τα άλλα ζαράκια ήταν μόνο «οι ζημιές».

Επίτηδες δεν τα λέω με λεπτομέρεια και νομίζω είπα ήδη πολλά, καθώς δεν θυμάμαι τους όρους που συμφώνησα να τηρήσω όταν κατέβαζα τα πακέτα της D&D next.

Η τελική μάχη!

Ήταν όταν όλες οι ομάδες βρήκαν από ένα αγαλματίδιο και συναντήθηκαν στο κέντρο του Dungeon για να κλέψουν το διαμαντένιο μπαστούνι αφού τώρα θα μπορούσαν να απενεργοποιήσουν τις προστασίες του. Μοίρασα μινιατούρες σε όλους και η κάθε ομάδα ανέλαβε ένα συγκεκριμένο καθήκον και μια αναμέτρηση η οποία πλέον παίχτηκε σε grid. Άλλοι απενεργοποιούσαν ρούνους ενώ τους εμπόδιζαν ιερείς, άλλοι πολεμούσαν τον δράκο, άλλοι το είδωλό του και άλλοι τους νεκρούς πολεμιστές που δεν τα είχαν καταφέρει παλιότερα.

 

Εκτός του ότι η μάχες ήταν εύκολες...

...ήταν και λίγο meh… Φυσικά δεν είχαν σχέση με τις επικές μάχες τις 4e όπου κάθε μάχη είναι μια διαφορετική περιπέτεια με πιο πολύ σημασία της θέσης στο πεδίο μάχης και πολλές ανατρεπτικές επιλογές. Θα περίμενα δηλαδή στα επόμενα πακέτα της D&D next σιγά σιγά να γίνεται κάτι με αυτό. Αλλά ακόμα και έτσι οι μάχες ήταν μια χαρά. Και γρήγορες (Θυμάστε που φοβόμαστε μην αργήσουμε; Με πολλές αργοπορίες, αναμονή και συμβούλια αρχηγών και τελειώσαμε αρκετά λογική ώρα. Ήταν πιο γρήγορο από όσο φανταζόμασταν και χωρίς βιασύνη.) Και όσο για επικές στιγμές οι παίχτες και οι DM πάντα μπορούν να συνεργάζονται και να τις δημιουργούν. Το gnome να γεμίζει την αίθουσα με βούτυρο και οι αιρετικοί να γλιστράνε μέχρι ο ιερέας της ομάδας να ρίξει ιερή φλόγα στο... εύφλεκτο βούτυρο...! Ή ο Δράκος να ρίχνει τον νάνο στο χείλος του γκρεμού και ο δρυΐδης με ζήλο και αυταπάρνηση να ορμάει και να τον γραπώνει από τα μούσια!

 

Τέλος

Η αποστολή επετεύχθη και κληρώσαμε με 20άπλευρες ζαριές τον Πλεκτό Χειροποίητο Απέθαντο Δράκο σε έναν τυχερό κωλόφαρδο νικητή που προέρχεται όπως είπε και ο μάγος από έναν οίκο ήθους, επιπέδου και ευφυΐας.

Το μπαστούνι (προς το παρόν) είναι στα ασφαλή χέρια του μάγου Ιμάνι ο οποίος είναι σίγουρος ότι όλο και κάποιος θα προσπαθήσει να το ξανακλέψει. Οι παίχτες κράτησαν τους χαρακτήρες τους και τους χάρτες για ενθύμιο, πήραν το XP τους, μοίρασαν τους θησαυρούς τους και ανακοινώσαμε ότι, αν περάσανε καλά, ίσως (ακόμα και με τους ίδιους χαρακτήρες) παίξουμε την συνέχεια της ιστορίας. Οι αντιδράσεις φάνηκαν να είναι χαρούμενες και θετικές. Όλοι φαινόντουσαν χαρούμενοι και σαν να πέρασαν καλά. Θα έλεγα ότι αυτή η μέρα άφησε σε όλους μάλλον γλυκιά γεύση... Μάλλον όχι σε όλους...

Κάποιοι πήγαμε και για σουβλάκια

Στο συγκεκριμένο μαγαζί το χοιρινό κρέας στην πίτα ήταν λίγο αδιάφορο και συνηθισμένο. Εντάξει. Αλλά αν το έπαιρνες σε ξυλάκι σκέτο ήταν πολύ καλύτερο! (μάλλον βάζαν άλλο κρέας) Και είχε και αυτή τη σάλτσα-μουστάρδα που ενίσχυε την κατάσταση. Άλλη φορά θα πάρω χωρίς πίτα, τέλος, κι ας μη συμφέρει και τόσο οικονομικά. Until next time…

Φωτογραφικό Άλμπουμ: Vault of the Dracolich - D&D Game Day

Dennis

Race: Human
Class: Master Video Editor, Expert Graphic Artist, Expert Musician
Background: Game Master
Defining Event: “Monster Annual” D&D event in Athens