Τρίτη, 01 Ιουλίου 2014 00:00

Spells Of Doom

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Tο Spells Of Doom, είναι ένα επιτραπέζιο Ελλήνων σχεδιαστών που περιμένει την υποστήριξη όλων μας στο kickstarter για να πάρει σάρκα και οστά. Στο άρθρο που ακολουθεί, θα διαβάσετε μια συνέντευξη που μας παραχώρησαν οι σχεδιαστές. 

 

Για αρχή, ας συστηθούμε. Ποιά είναι η drawlab που σχεδίασε το Spells of Doom και με τι ασχολείται.

Καλησπέρα, η Drawlab Entertainment είναι κομμάτι της Drawlab, μιας εταιρίας που προσπαθεί να καινοτομεί προσφέροντας συνεχώς νέες ιδέες έχοντας μέχρις στιγμής ασχοληθεί με μηχανικό σχεδιασμό, προτυποποίηση, τρισδιάστατη σχεδίαση, ρομποτική και άλλα. Η Drawlab Entertainment είναι το κομμάτι που ασχολείται με την έκδοση επιτραπέζιων και animation. Είμαστε gamers οπότε μας ενδιαφέρει γενικά το hobby και προσπαθούμε να προσφέρουμε κάτι φρέσκο και ποιοτικό.

Οι σχεδιαστές έχουν προφανώς ένα gaming background. Ποιά παιχνίδια σας αρέσουν και ποιά πιστεύετε πως αποτέλεσαν πηγές έμπνευσης για το Spells of Doom.

Έμπνευση δεν μας έδωσε κάποιος συγκεκριμένος τίτλος, αλλά σίγουρα παίζοντας βρήκαμε στοιχεία που θέλαμε να έχει και το δικό μας παιχνίδι. Όσον αφορά τα αγαπημένα μας παιχνίδια:

Στέλιος: Γενικά είμαι μεγάλος οπαδός του “φανταστικού”, ιδιαίτερα ότι έχει να κάνει με μεσαίωνα, φανταστικά πλάσματα και δράκους. Τα προσωπικά αγαπημένα μου είναι το Runewars και το Starcraft.

Ευάγγελος: Προτιμώ να παίζω συνεχώς καινούργια παιχνίδια και να δοκιμάζω όσο το δυνατόν περισσότερες ιδέες. Παρόλα αυτά, σίγουρα έχω κάποια αγαπημένα από διάφορα ήδη, με αποκορύφωμα το Through the Ages: A story of civilization να είναι το αγαπημένο μου μαζί με το Middle-Earth Quest.

Αν είχες απέναντί σου έναν άνθρωπο ο οποίος δεν ασχολείται πολύ με επιτραπέζια και ήθελες να τον πείσεις να υποστηρίξει το Spells of Doom, τι θα του έλεγες; Ποιό είναι το πιο δυνατό σημείο του παιχνιδιού;

Το Spells of Doom είναι ένα παιχνίδι που είναι αρκετά απλό να το καταλάβεις αλλά σε βάζει γρήγορα μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού. Ο κάθε παίχτης πλέον έχει τις μαγικές του δυνάμεις και ζει την ένταση μέσα από το παιχνίδι από τις κινήσεις που κάνει τόσο αυτός όσο και οι συμπαίχτες του. Σε αυτό βοηθάνε τόσο οι μηχανισμοί του παιχνιδιού όσο και τα γραφικά του.

Κάτι που μου έκανε εντύπωση στο παιχνίδι είναι η εξαιρετική σχεδιαστική δουλειά στο εικαστικό κομμάτι. Οι εικονογραφήσεις είναι πανέμορφες και η παραγωγή του παιχνιδιού θυμίζει μεγάλο εκδοτικό οίκο και όχι μια μικρή ελληνική εταιρεία. Ποιοί είναι οι σχεδιαστές και πως οργανώσατε την δημιουργική πλευρά; Οι game designers έδωσαν ένα brief στους illustrator ή δουλέψατε όλοι μαζί σε αυτό το κομμάτι ανταλλάσσοντας ιδέες;

Οι σχεδιαστές είναι ο Themis Chatz. Vesconselos, ο οποίος είναι από τα ιδρυτικά στελέχη της Drawlab και ο Babisu Kourtis. Επίσης ο Στέλιος έφτιαξε την 3-d σχεδίαση για τις μινιατούρες. Όσον αφορά την δημιουργική πλευρά, δόσαμε πολύ γενικές οδηγίες στους σχεδιαστές σχετικά με το πώς φανταζόμαστε το καθετί αλλά τους παροτρύναμε να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους όσο πιο πολύ μπορούσαν. Και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό.

Ποιά είναι η διαδικασία σχεδιασμού (game design) που ακολουθήσατε;

Όταν αποφασίσαμε με το Στέλιο να φτιάξουμε μαζί το παιχνίδι, καθίσαμε αρχικά ξεχωριστά και συναντηθήκαμε έχοντας ο καθένας τη δική του οπτική για το παιχνίδι. Συνδιάζοντάς τα, ξεκινήσαμε να προσθαφαιρούμε στοιχεία κάνοντας συνεχώς playstesting και προσπαθώντας να έχουμε ένα συγκεκριμένο αίσθημα αγωνίας στη διάρκεια της κάθε παρτίδας.

Πόσο διήρκεσε η διαδικασία σχεδιασμού; Σε αυτό το διάστημα, υπήρχε κάποια ιδιαίτερη στιγμή που θα σου μείνει στην μνήμη, περισσότερο από τις υπόλοιπες;

Ο σχεδιασμός κράτησε λιγότερο απ' ότι υπολογίζαμε, μιας και το παιχνίδι έφτασε στην τελική του μορφή σε 7 μήνες. Στο διάστημα αυτό η πιο χαρακτηριστική στιγμή ήταν η απόφασή μας να το επανεκκινήσουμε 2 φορές, να αφαιρέσουμε δηλαδή όλους τους μηχανισμούς και να ξεκινήσουμε από την αρχή. Στο τέλος, συνδιάζοντας τα στοιχεία που είχαμε βρει πιο ενδιαφέροντα στις προηγούμενες μορφές φτάσαμε στο τελικό Spells of Doom

Βραβείο Κοινού στον διαγωνισμό epitrapezio 2014. Ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή να βλέπετε τον κόπο σας να επιβραβεύεται με αυτόν τον τρόπο;

Είμαστε ακόμα πολύ περήφανοι που το παιχνίδι μας άρεσε τόσο πολύ στον κόσμο! Στο διαγωνισμό μαζέψαμε πολλά θετικά σχόλια, με αποκορύφωμα την πρώτη θέση! Είναι πραγματικά υπέροχο το συναίσθημα να βλέπεις ανθρώπους να περνάνε καλά με κάτι που πριν λίγους μήνες υπήρχε μόνο στο μυαλό σου.

Στον περσινό διαγωνισμό σχεδιασμού επιτραπέζιων είχε πάρει το βραβείο του κοινού το Stiga, επίσης από τον Στέλιο Κούρτη. Ποια είναι η πορεία του?

Το Stiga είναι θεματικά στο ίδιο σύμπαν με το Spells of Doom, και τοποθετείται 300 χρόνια μετά από αυτό. Το Stiga έχουμε ήδη κανονίσει από πέρσι να εκδοθεί από άλλη εταιρία, το οποίο πιθανότατα θα γίνει στο επόμενο Essen Spiel το 2015.

Ανεξάρτητα από το Spells of Doom, τι μπορούμε να περιμένουμε στο μέλλον από εσάς;

Το μέλλον μοιάζει γεμάτο! Έχουμε ήδη κάποιες ιδέες για ένα τρίτο μέλος της σειράς (μετά το Spells of Doom και το Stiga), καθώς και για κάποιο expansion του παιχνιδιού. Έχουμε όμως και αρκετές τελείως διαφορετικές ιδέες που ανυπομονούμε να δοκιμάσουμε

Η διαδικασία σχεδιασμού ενός παιχνιδιού μπορεί να έχει κάποιες πολύ όμορφες και δημιουργικές στιγμές, αλλά και κάποιες λίγο πιο κουραστικές, όσο παίρνει μορφή. Τι θα συμβουλεύατε τους μελλοντικούς game designers; Από που να ξεκινήσουν και τι να προσέξουν;

Προσωπικές συμβουλές είναι να μην διστάσετε να φέρετε την ιδέα σας στο τραπέζι όσο πιο σύντομα γίνεται, να δοκιμάσετε στην πράξη το παιχνίδι δηλαδή, όσο πιο σύντομα γίνεται. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να μην φοβηθείτε να βρείτε λάθη στο παιχνίδι. Σίγουρα κάποιες ιδέες δε θα δουλεύουν στο τραπέζι το ίδιο καλά όσο στο κεφάλι μας, και αυτές τις ιδέες πρέπει είτε να τις βελτιώσετε δραστικά είτε και να τις βγάλετε εντελώς

Η δημιουργία ενός παιχνιδιού είναι μια απολαυστική διαδικασία, καθώς βλέπεις μια ιδέα σου να παίρνει μορφή σιγά-σιγά. Φυσικά έχει και κάποιες πιο “κουραστικές” στιγμές, καθώς πρέπει να γίνονται τα “λογιστικά”, να κανονίζεις συνεχώς την ισορροπία στο παιχνίδι θέλει αρκετούς μαθηματικούς υπολογισμούς, αλλά όταν το παιχνίδι τελειώσει, είναι όλα μια γλυκιά ανάμνηση.


Μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα του παιχνιδιού στο kickstarter, εδώ. Εμείς ευχόμαστε στα παιδιά καλή επιτυχία και ευχόμαστε να δούμε κι άλλα δικά τους projects στο μέλλον. Ακολουθεί ένα εξαιρετικό video review του παιχνιδιού... 

 

Fantasmamore

Περήφανος πατέρας του πιο όμορφου half-elf στον κόσμο, γεγονός παράξενο αν αναλογιστεί κανείς πως είμαι ένας κοκκινοτρίχης νάνος με γενειάδα την οποία ενίοτε δένω σε πλεξούδες τις οποίες το half-elf αρέσκεται να τραβά...

fantasmamore.com/

Τελευταία άρθρα από τον/την Fantasmamore