Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2014 00:00

Galactic Arena

Γράφτηκε από τον 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Το Galactic Arena είναι ένα εξαιρετικό project Ελλήνων σχεδιαστών που ζητά την υποστήριξή μας μέσω kickstarter για να πραγματοποιηθεί. Πολύ προσεγμένη δουλειά, εξαιρετική παρουσίαση και ένας ολόκληρος κόσμος που κρύβεται στο background... Μιλήσαμε με τους δημιουργούς του παιχνιδιού και ορίστε τι μας είπαν... 

 

Ξεκινάμε με τις συστάσεις. Ποιά είναι η storyception games;

Η Storyception Games είναι μια νέα εταιρεία από Έλληνες στην Ελλάδα άλλα και στο εξωτερικό που έχει σκοπό να συνδέσει τους κόσμους της λογοτεχνίας, επιστημονικής φαντασίας και των επιτραπέζιων παιχνιδιών. Σκοπεύουμε να εκδώσουμε μια σειρά από 5 παιχνίδια βασισμένα σε έναν κόσμο επιστημονικής φαντασίας που ονομάζουμε Apocalypse Universe.

Η ιστορίες πίσω από τα παιχνίδια μας έχουν σημαντικό ρόλο. Ονομάσαμε τους εαυτούς μας Storyception γιατί θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα εργαστήριο για ιστορίες. Οι παίκτες θα έχουν πολλές ευκαιρίες να αλληλεπιδρούν με το δικό μας σύμπαν και συνδέουν τα παιχνίδια μας μαζί σαν μια κοινή εμπειρία.

Με λένε Γιώργο και είμαι ένας από τους δημιουργούς της Storyception Games.

Galactic Arena. Περιγράψτε ποιό είναι το πιο δυνατό κομμάτι του παιχνιδιού. Αν θέλατε να πείσετε κάποιον να το δοκιμάσει, ποιό είναι το πρώτο πράγμα που θα του λέγατε;

Η Γαλαξιακή Αρένα είναι ένα πολύ εύκολο και γρήγορο παιχνίδι τακτικής μάχης. Οι παίκτες επιλέγουν έναν ήρωα ή ήρωες και αναλαμβάνουν το ρόλο γαλαξιακών μονομάχων. Οι Ήρωες πολεμούν στην Γαλαξιακή Αρένα: ένα οργανωμένο θέαμα που μεταδίδεται για την ψυχαγωγία του πληθυσμού σε όλο τον γαλαξία.

Πριν από την έναρξη του παιχνιδιού, οι παίκτες κρυφά ετοιμάζουν τους ήρωες τους. Μπορούν να επιλέξουν ειδικές ικανότητες και εξοπλισμό από μια μεγάλη γκάμα. Στη συνέχεια, εισέρχονται στην αρένα και μονομαχούν ο ένας τον άλλον σε μια συναρπαστική μάχη του πνεύματος και των όπλων. H Γαλαξιακή Arena μπορεί να παιχτεί 1vs1, 2vs2 ή 3vs3.

Υπάρχουν συγκεκριμένα επιτραπέζια που επηρέασαν τον σχεδιασμό του;

Ένα κράμα από πολλαπλά παιχνίδια που έχουμε παίξει μέσα στα τελευταία 15 χρόνια. Ιδιαίτερα μας έχουν επηρεάσει τα παιχνίδια ρόλων αλλά και τα επιτραπέζια παιχνίδια στρατηγικής.

Τι είναι το Apocalypse Universe;

Το Apocalypse Universe είναι ένας κόσμος που κρέμεται από μια κλωστή. Το χείλος της απόλυτης καταστροφής είναι κοντά. Μια μεγάλης κλίμακας τραγωδία έχει καταστρέψει το γαλαξία και κάθε φυλή βρίσκεται σε αγώνα για επιβίωση.

Είναι ένας κόσμος επιστημονικής φαντασίας που πραγματεύεται την αποκάλυψη. Σε αυτόν τον κόσμο η αποκάλυψη είναι ένα γεγονός που εξελίσσεται σε ολόκληρο το γαλαξία σε διαφορετικές εποχές ή και ταυτόχρονα. Κάθε φυλή έχει τους δικούς της σκοπούς και προσπαθεί είτε να αποτρέψει την αποκάλυψη ή να την επισπεύσει.

Έχουμε γράψει τουλάχιστον 800 σελίδες από διαφορετικές ιστορίες για τον κόσμο του Apocalypse. Αφού το Kickstarter τελειώσει, θέλουμε να γράψουμε ένα μυθιστόρημα που λαμβάνει μέρος σε αυτό το σύμπαν. Ένας από τους κύριους πρωταγωνιστές στο μυθιστόρημα θα είναι ο Killian Moore, ήρωας της Γαλαξιακής Arena.

Το Galactic Arena την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές έχει σχεδόν χρηματοδοτηθεί στο kickstarter έχει ήδη χρηματοδοτηθεί και απομένουν περισσότερες από δύο εβδομάδες! Η αναμενόμενη αυτή επιτυχία, η θερμή υποδοχή του κοινού, μπορεί να σας ωθήσει σε πράγματα που ίσως διστάζατε να κάνετε πριν;

Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την ιδιαίτερα θετική αντίδραση του κόσμου και πιστεύουμε ότι μας δείχνει πως πρέπει να προχωρήσουμε με τα υπόλοιπα παιχνίδια γιατί φαίνεται πως ο κόσμος το ζητάει.

Διαδικασία game design. Πως οργανώθηκε και τι συμβουλές θα δίνατε σε κάποιον που σκέφτεται να σχεδιάσει το δικό του παιχνίδι;

Το Apocalypse Galactic Arena σχεδιάστηκε κατά τη διάρκεια ενός πολύ μεγαλύτερου project που κάναμε δοκιμές. Σε αυτό το project υπάρχει ένα Apocalyptic Εvent το οποίο ονομάζεται Galactic Arena. Ένα Σαββατοκύριακο μας καρφώθηκε μία δυνατή ιδέα για το πως θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένας μινιμαλιστικός μηχανισμός που να αποδίδει την μάχη της αρένας ανάμεσα σε δύο αντίπαλους ήρωες. Λόγο του ότι έχουμε έτοιμο τον κόσμο ήτανε πολύ εύκολο να αποδώσουμε αυτόν τον μηχανισμό.

Αυτό που θα συμβούλευα σε κάποιον που θέλει να σχεδιάσει ένα δικό του παιχνίδι είναι να σκεφτεί αντίθετα από ότι κάνουν οι gamers. Θα πρέπει εκτός από την αρχική ιδέα που έχει στο μυαλό του, να τσεκάρει το κόστος και τα μεγέθη από τα εξαρτήματα του παιχνιδιού και μετά να μπει στην διαδικασία της υλοποίησης. Με αυτόν τον τρόπο θα γλιτώσει πάρα πολύ χρόνο όταν έρθει η ώρα για να το εκδώσει.

Μια ιδιαίτερη στιγμή κατά την διάρκεια του design που να σας έμεινε στην μνήμη;

Δε θα ξεχάσω την έκφραση του Αντώνη όταν του έδειξα πως παίζει η Αρένα. Η απάντησή του ήτανε ότι θα πρέπει να μπούμε στην αγορά με αυτό το απλό παιχνίδι και μετά να εκδώσουμε τα πιο δύσκολα παιχνίδια που βρίσκονται υπό εξέλιξη εδώ και χρόνια.

Εξαιρετικά γραφικά, αληθινά επικό video, υπέροχες εικονογραφήσεις. Ποιοί είναι οι καλλιτέχνες και πως συνεργαστήκατε, ώστε το αποτέλεσμα να είναι (εκτός από άρτιο εικαστικά) κοντά σε αυτό που φανταζόσασταν;

Για να καταλήξουμε σε αυτούς τους καλλιτέχνες αφιερώσαμε πολύ χρόνο, διότι έπρεπε να βρούμε άτομα που να μπορούν να μας αποδώσουν επακριβώς τους ήρωες που θέλουμε. Επειδή έχουμε δημιουργήσει κάποιες φυλές που δεν υπάρχουν σε άλλους κόσμους υπήρχε μεγάλη δυσκολία για το πως να αποδοθούν. Από εδώ και πέρα θα έχουμε ακόμα καλύτερο επίπεδο γραφικών. Αυτό το επικό video χρειάστηκε πολλά απογεύματα για να υλοποιηθεί και έπεται συνέχεια...

Κάπου διάβασα πως στα σχέδια για το μέλλον υπάρχει και ένα RPG…

Ναι το RPG είναι το πρώτο project που έχουμε ετοιμάσει. Είναι γραμμένο στα Ελληνικά και μπορούμε να σου στείλουμε τα αρχεία για να τρέξεις ένα ολόκληρο campaign κοντά στα 30 sessions! Το σύστημα του είναι μοναδικό και δημιουργήθηκε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να αποδώσει όσο το δυνατόν γίνεται καλύτερα τον κόσμο του Apocalypse. Υπάρχουν αρκετές καινοτομίες και υπερβολικά πολλές επιλογές δυνάμεων για τους χαρακτήρες.

Ας υποθέσουμε πως έχουμε ένα μαγικό ρολόι που μας επιτρέπει να ταξιδέψουμε στον χρόνο. Για αρχή θα πάμε πίσω, στο παρελθόν. Ποιό είναι το παιχνίδι που θα θέλατε να έχετε σχεδιάσει;

Αν υπήρχε αυτή η δυνατότητα θα ήθελα να είχα σχεδιάσει το Call of Cthulhu σε D100 σύστημα. Ένα σύστημα πολύ απλό, γρήγορο και υπάρχει πάνω από 30 χρόνια, χωρίς να υποστεί σημαντικές αλλοιώσεις από την αρχική του έκδοση.

Κι όσο για το μέλλον, πως φαντάζεστε τους εαυτούς σας σε δέκα χρόνια από σήμερα και που θα θέλατε να έχει φτάσει το Αpocalypse Universe ή κάποιο άλλο project;

Στόχος μας είναι ο κόσμος του Apocalypse Universe είναι να προσφέρει στους gamers μία διαφορετική οπτική από ότι οι άλλοι κόσμοι. Έχει καινοτόμα χαρακτηριστικά και εκφράζει ένα πιθανό εναλλακτικό μέλλον με πολύ δραματικό τρόπο. Ο Χρήστος, ένας απ΄τους συνεργάτες μου θέλει να φτάσει σε ένα επίπεδο που κάποια χαρακτηριστικά του κόσμου να γίνουν παγκόσμια κουλτούρα, με άτομα να εμφανίζονται σε συνέδρια ντυμένοι σαν τους χαρακτήρες του κόσμου!

Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην Γαλαξιακή Αρένα και σε ότι άλλο προσπαθήσουν τα παιδιά... Και φυσικά, θα τους ξαναενοχλήσουμε γι' αυτό το RPG που λέγαμε :)

Links

kickstarter

Storyception

Twitter

Facebook

Fantasmamore

Περήφανος πατέρας του πιο όμορφου half-elf στον κόσμο, γεγονός παράξενο αν αναλογιστεί κανείς πως είμαι ένας κοκκινοτρίχης νάνος με γενειάδα την οποία ενίοτε δένω σε πλεξούδες τις οποίες το half-elf αρέσκεται να τραβά...

Ιστότοπος: fantasmamore.com/

Τελευταία άρθρα από τον/την Fantasmamore